ریحانه ریحانه ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

عزيزي مثل هيچكس

برایت می نویسم تا بدانی

1392/8/12 21:51
561 بازدید
اشتراک گذاری
  • تو هنوز نیامده ای اما من عاشقت شدم .عزیزم ،تو هنوز کوچکی اما بزرگی عشقت روحم را به وجد آورده آنقدر به وجد آمده این روح که هر لحظه ی این  زندگی را عاشقانه پرواز می کند.
                                          niniweblog.com
  • می دانم که قبل از آمدنت با خدا عهد بستی که جز او را نپرستی ،می دانم وقتی می آمدی بالهایت را عاشقانه به فرشته ای بخشیدی و گفتی که می خواهم بهتر از یک فرشته باشم .
                                          niniweblog.com
  • می دانم که خیلی زیبایی دیده ای در بهشت برین این سو و آن سو رفته ای ،چرخیده ای ،روی گلهای بهشتی رقصیده ای و وقتی  خدای مهربان از تو خواست که بیایی تا بهتر از فرشته ها باشی عاشقانه  بهشت برین را رها کردی تا بنده شوی .تا نور شوی و بباری تا پروانه شوی و آنقدر عاشقانه گرد معبود بگردی تا خدایی شوی و باز گردی اما با دلیل  ومدرک بازگردی و بگویی خدایا من خودت را می خواهم نه بهشتت را  .
                                           niniweblog.com
  • ما روی زمین صدایت کردیم از خدا خواستیم که تو را به ما امانت دهد خواستیم که کوله بار سفرت را ما ببندیم .بندهای کفش اراده ات را ما محکم کنیم در خدمتت باشیم تا به اوج برسی در حال دعا بودیم که خدا گفت من دعای دعا کننده را می شنوم  ،گفت بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را ،گفت من کریمم بخشنده ام می بخشم ما دعا کردیم و او اجابت کرد از تو عهد گرفت و گفت برای رفتن به دنیا موجوذ باش ،آرزوی ما و آرزوی تو برآورده شد و زندگی زیبایت آغاز.........
  • دوستدار همیشگی تو مامان سارا
                 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

  niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)