ریحانه ریحانه ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

عزيزي مثل هيچكس

برای ریحانه ی عزیزم می نویسم .....

1392/8/12 21:42
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل گلم ریحانه ی بهشتی من قلبالان حدود 25 هفته هستش که شما رو در شکم دارم !عجیج مامانی شما قلبجیجلم قلبقربونش برم که انقدر ناز تکون می خوره و مامانی کلی واسش ذوق می کنه،ناگفته نمونه که بابایی هم وقتی تکون می خوری بعضی وقتا دست می ذاره رو شکم مامانی و کلی با هم ذوقتو می کنیم عجیج مامان قربون دستو پای کوشکولوت بره مامانی انقدر دوست دارم وقتی تکون می خوری خیلی حس خوبی دارم از اینکه تو وجودم داری رشد می کنی کیف می کنم و همش خدای بزرگ و مهربون رو واسه به وجود آوردن انسان اول ستایش و پرستش می کنم و بعد هم کلی ازش سپاسگذارم . خدایا همه ی چیزایی که آفریدی یک طرف و آفرینش انسان هم یک طرف !واقعا بی نظیری فیکتاییی و بی همتا گواهی می دهم که غیر از تو هرگز خدایی نبوده و نیست و نخواهد بود ،پاک و منزهی تو ،تنها تو را می پرستیم و تنها از تو یاری می جوییم ،عاشقانه می پرستمت . عزیزم تقریبا تمام مقدمات حضورت توی خونه آمده شده و اتاقت هم تقریبا کاراش تموم شده ،من و بابایی بی صبرانه منتظر اومدنتیم خیلی همدوست داریم عجیجم. خاله گلی هم خیلی منتظر اومدنته و چند وقت پیش اومده بو اینجا و با هم کلی ذوقتو کردیم و با لباسای نازت بازی کردیم (لباس بازی ) عزیز دل مامان خیلی دوست دارم تمام سعی خودم رو برای اینکه ناخود آگاه شما رشد کنه دارم انجام می دم سعیم اینه که از تمام آموزشهای جنینی که برای رشد شما مطالعه کردم استفاده کنم امیدوارم که شما از هر نظر بهترین باشی و این کارهای مامانی بتونه در آینده بهت کمک کنه که به اوج بودنت برسی مامان جون،دوست دارم ریحانه مامانی من همین الان تو شکمم داری تکون تکون می خوری و نمی دونی مامانی چه ذوقی می کنه وقتی تکون می خوری

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)